ADC Academy 2023
1. 11. 2023 - 29. 11. 2023, Praha

- Typ akce
- Ve měste
- web
- https://www.wpp.com/
- Místo
- WPP Campus - Posluchárna
Bubenská 1, Praha
zobrazit na mapě
Vzdělávací program pro juniorní kreativce pod záštitou Art Directors Clubu. Workshopy povedou významné osobnosti české reklamy, lidé s letitou praxí pro lokální i globální značky, kteří předají své zkušenosti a know-how. Obsahem jsou základní předměty reklamní kreativity: insight hunting, idea making, art direction, copywriting a content creation.
ADC Academy poskytne komplexní přehled v oblasti práce na různých pozicích v kreativním oddělení. Celý program ADC Academy, obsahující 5 workshopů, si mohou zájemci zakoupit za zvýhodněnou cenu 4 workshopů.
-
-
- 2023 – Insight Hunting – chyťte insight za pačesy
- Kurzem provede Jakub Hodboď, významná osobnost české reklamní scény, který předá své letité zkušenosti.
- Říká se, že geniální nápady člověk dostává často uprostřed sprchování. Znáte ten pocit, kdy si řeknete: „To je ono!“? V reklamě se tomu aha momentu říká „insight“. Tento kurz ukáže, jak takové momenty ulovit bez nutnosti neustálého sprchování. Jakub se zaměří na to, co je a co není insight, jak se liší od obyčejných dat a informací, a co ho vlastně dělá cenným. Ukáže nástroje, metody i triky, které mohou vést k hlubším vhledům. Účastníci se dozví, jak s insightem pracovat v průběhu tvorby kampaně a zkusí si pár praktických příkladů a cvičení.
-
-
-
- 2023 – Kreativní myšlenka – jak vzniká a jak s ní pracovat
- Akce nabízí příležitost učit se od dam s vlastní smečkou canneských lvů. Tereza Svěráková a Dora Pružincová odhalí, jak vytvářet a rozvíjet myšlenky na světové úrovni.
- Na workshopu Idea Making se účastníci dozví, jak se rodí silný nápad. Tereza s Dorou to ukážou na konkrétních projektech, které společně realizovaly. Skrz rozebrání oceňované kampaně Hrdinové mlčí pro Post Bellum vysvětlí, jak přetavit unikátní insight v silnou a nosnou kreativní myšlenku. Prostřednictvím studie kampaně Toys to p(l)ay with ukážou, jak dosáhnout velkého zásahu bez použití tradičních médií. Na teoretickou část naváže praktické cvičení.
-
-
-
- 2023 – Art Direction Insights – co bych si přál, aby mi někdo řekl na začátku mé kariéry.
- Atila Martins, brazilský kreativec a matador Cannes Lions, umožní odkoukat, jak ti nejlepší art directoři přistupují k insightům, a pomůže vyvarovat se slepých uliček, ve kterých se za svou kariéru ocitl.
- Tento dynamický workshop, kde účastníci získají neocenitelné insighty přímo od Atily, který nasdílí své zkušenosti, je vhodný pro ty, kteří začínají svou kariéru jako Art Director v reklamě. Účastníci se dozví vše, co by si přáli, aby jim někdo řekl na startu jejich kreativní profese. Workshop odhalí základní principy art direction a pomůže účastníkům vydláždit si cestu k ovládnutí tohoto neustále se vyvíjejícího oboru.
-
-
-
- 2023 – Copywriting – jak na boží reklamu aneb na počátku byl nápad
- Iva Hadj Moussa a Michaela Žemlová představí copywriting jako jedinečnou profesi, která se na nejvyšší úrovni neskládá jen z psaní textů.
- Přednášku odstartuje Michaela pojetím idea-makingu, na němž se poté staví kreativní koncepty. Copywriting jde totiž ruku v ruce s insighty, strategií, idea-makingem a tvorbou komunikačních konceptů. Copywriter v reklamní agentuře by tedy měl být velmi dobrý řemeslník, ale i pozorovatel a tak trochu detektiv.
- A pak přijde na řadu slovo. Iva seznámí účastníky s deseti věcmi, které potřebují pro dobrý řemeslný copywriting. Lektorky zahrnou účastníky příklady – zářnými i těmi odstrašujícími. Účastníci zjistí, jestli je v pohodě používat dvojsmysly, nebo je to projev zoufalství. Je v jednoduchosti krása? Stačí mít jako headline nápis „nakupte, zaplaťte“?
-
-
-
- 2023 – Content Creation – umění udělat dobrý obsah
- Vilém Franěk, který stál u zrodu internetové televize Mall.cz, ukáže, jak na tvorbu contentu, který opravdu vynikne.
- „Umíte udělat dobrý obsah? A můžu ho vidět?“
- Ze světa se stala konzumace nekonečného množství obsahu všech forem. Jak zajistit, aby byl jedinečný? A jde to vůbec ve světě TikToku a podcastů, které už nikdy nikdo nezvládne doposlouchat? Dobrý obsah má několik společných jmenovatelů. Vilém na základě svých bohatých zkušeností s tvorbou obsahu ukáže, co při tvorbě kontentu funguje. Během kurzu účastníci zkusí jeho rady aplikovat i v praxi.
-
Pro koho je ADC Academy určená:
- Kurzy jsou vhodné primárně pro kreativce juniory.:
- Pro ty, kteří se chtějí dál rozvíjet a hledají inspiraci,
- nebo také pro nováčky, kteří chtějí pracovat v oboru a hledají svoji roli v kreativním oddělení.
- Workshop je sekundárně určený pro markeťáky či accounty, kteří se zajímají o kreativní proces, nebo pro zkušenější kreativce, které zajímá know-how kolegů.
Praktické informace:
- Deadline pro podání přihlášky je 31. 10. 2023.
- Každý workshop trvá 2 hodiny (včetně pauzy).
- Po ukončení kurzu účastníci získají prezentaci.
- Kurz proběhne v českém jazyce, mimo kurz Art Direction, ten bude v angličtině.
- Účastnící získají certifikát o absolvování kurzu.
- V případě dotazů je možné napsat na e-mail: jana.pokorna@artdirectorsclub.cz
- Místo: WPP Campus, Bubenská 1, 170 00 Praha 7 – Holešovice, Zasedací místnost Posluchárna, 1. patro. (Vstup z boku budovy, směrem od Vltavy u zastávky MHD Bubenská.)
Veškeré informace o pořádané akci pro vás připravila redakce webu GoOut.