ADC Academy 2023

1. 11. 2023 - 29. 11. 2023, Praha

Typ akce
Ve měste
web
https://www.wpp.com/
Místo
WPP Campus - Posluchárna
Bubenská 1, Praha
zobrazit na mapě

Vzdělávací program pro juniorní kreativce pod záštitou Art Directors Clubu. Workshopy povedou významné osobnosti české reklamy, lidé s letitou praxí pro lokální i globální značky, kteří předají své zkušenosti a know-how. Obsahem jsou základní předměty reklamní kreativity: insight hunting, idea making, art direction, copywriting a content creation.

ADC Academy poskytne komplexní přehled v oblasti práce na různých pozicích v kreativním oddělení. Celý program ADC Academy, obsahující 5 workshopů, si mohou zájemci zakoupit za zvýhodněnou cenu 4 workshopů.

      1. 2023 –⁠ Insight Hunting –⁠ chyťte insight za pačesy
    1. Kurzem provede Jakub Hodboď, významná osobnost české reklamní scény, který předá své letité zkušenosti.
    2. Říká se, že geniální nápady člověk dostává často uprostřed sprchování. Znáte ten pocit, kdy si řeknete: „To je ono!“? V reklamě se tomu aha momentu říká „insight“. Tento kurz ukáže, jak takové momenty ulovit bez nutnosti neustálého sprchování. Jakub se zaměří na to, co je a co není insight, jak se liší od obyčejných dat a informací, a co ho vlastně dělá cenným. Ukáže nástroje, metody i triky, které mohou vést k hlubším vhledům. Účastníci se dozví, jak s insightem pracovat v průběhu tvorby kampaně a zkusí si pár praktických příkladů a cvičení.
      1. 2023 –⁠ Kreativní myšlenka –⁠ jak vzniká a jak s ní pracovat
    1. Akce nabízí příležitost učit se od dam s vlastní smečkou canneských lvů. Tereza Svěráková a Dora Pružincová odhalí, jak vytvářet a rozvíjet myšlenky na světové úrovni.
    2. Na workshopu Idea Making se účastníci dozví, jak se rodí silný nápad. Tereza s Dorou to ukážou na konkrétních projektech, které společně realizovaly. Skrz rozebrání oceňované kampaně Hrdinové mlčí pro Post Bellum vysvětlí, jak přetavit unikátní insight v silnou a nosnou kreativní myšlenku. Prostřednictvím studie kampaně Toys to p(l)ay with ukážou, jak dosáhnout velkého zásahu bez použití tradičních médií. Na teoretickou část naváže praktické cvičení.
      1. 2023 –⁠ Art Direction Insights –⁠ co bych si přál, aby mi někdo řekl na začátku mé kariéry.
    1. Atila Martins, brazilský kreativec a matador Cannes Lions, umožní odkoukat, jak ti nejlepší art directoři přistupují k insightům, a pomůže vyvarovat se slepých uliček, ve kterých se za svou kariéru ocitl.
    2. Tento dynamický workshop, kde účastníci získají neocenitelné insighty přímo od Atily, který nasdílí své zkušenosti, je vhodný pro ty, kteří začínají svou kariéru jako Art Director v reklamě. Účastníci se dozví vše, co by si přáli, aby jim někdo řekl na startu jejich kreativní profese. Workshop odhalí základní principy art direction a pomůže účastníkům vydláždit si cestu k ovládnutí tohoto neustále se vyvíjejícího oboru.
      1. 2023 –⁠ Copywriting –⁠ jak na boží reklamu aneb na počátku byl nápad
    1. Iva Hadj Moussa a Michaela Žemlová představí copywriting jako jedinečnou profesi, která se na nejvyšší úrovni neskládá jen z psaní textů.
    2. Přednášku odstartuje Michaela pojetím idea-makingu, na němž se poté staví kreativní koncepty. Copywriting jde totiž ruku v ruce s insighty, strategií, idea-makingem a tvorbou komunikačních konceptů. Copywriter v reklamní agentuře by tedy měl být velmi dobrý řemeslník, ale i pozorovatel a tak trochu detektiv.
    3. A pak přijde na řadu slovo. Iva seznámí účastníky s deseti věcmi, které potřebují pro dobrý řemeslný copywriting. Lektorky zahrnou účastníky příklady – zářnými i těmi odstrašujícími. Účastníci zjistí, jestli je v pohodě používat dvojsmysly, nebo je to projev zoufalství. Je v jednoduchosti krása? Stačí mít jako headline nápis „nakupte, zaplaťte“?
      1. 2023 –⁠ Content Creation –⁠ umění udělat dobrý obsah
    1. Vilém Franěk, který stál u zrodu internetové televize Mall.cz, ukáže, jak na tvorbu contentu, který opravdu vynikne.
    2. „Umíte udělat dobrý obsah? A můžu ho vidět?“
    3. Ze světa se stala konzumace nekonečného množství obsahu všech forem. Jak zajistit, aby byl jedinečný? A jde to vůbec ve světě TikToku a podcastů, které už nikdy nikdo nezvládne doposlouchat? Dobrý obsah má několik společných jmenovatelů. Vilém na základě svých bohatých zkušeností s tvorbou obsahu ukáže, co při tvorbě kontentu funguje. Během kurzu účastníci zkusí jeho rady aplikovat i v praxi.

Pro koho je ADC Academy určená:

  • Kurzy jsou vhodné primárně pro kreativce juniory.:
    • Pro ty, kteří se chtějí dál rozvíjet a hledají inspiraci,
    • nebo také pro nováčky, kteří chtějí pracovat v oboru a hledají svoji roli v kreativním oddělení.
  • Workshop je sekundárně určený pro markeťáky či accounty, kteří se zajímají o kreativní proces, nebo pro zkušenější kreativce, které zajímá know-how kolegů.

Praktické informace:

  • Deadline pro podání přihlášky je 31. 10. 2023.
  • Každý workshop trvá 2 hodiny (včetně pauzy).
  • Po ukončení kurzu účastníci získají prezentaci.
  • Kurz proběhne v českém jazyce, mimo kurz Art Direction, ten bude v angličtině.
  • Účastnící získají certifikát o absolvování kurzu.
  • V případě dotazů je možné napsat na e-mail: jana.pokorna@artdirectorsclub.cz
  • Místo: WPP Campus, Bubenská 1, 170 00 Praha 7 –⁠ Holešovice, Zasedací místnost Posluchárna, 1. patro. (Vstup z boku budovy, směrem od Vltavy u zastávky MHD Bubenská.)

Veškeré informace o pořádané akci pro vás připravila redakce webu GoOut.

nejčtenější články