Copywriting –⁠ jak na boží reklamu aneb na počátku byl nápad

22. 11. 2023 08:30, Praha

Typ akce
Ve měste
web
https://www.wpp.com/
Místo
WPP Campus
Bubenská 1, Praha
zobrazit na mapě

Iva Hadj Moussa a Michaela Žemlová představí copywriting jako jedinečnou profesi, která se na nejvyšší úrovni neskládá jen z psaní textů.

Jak na boží reklamu, aneb na počátku byl nápad.

Přednášku odstartuje Michaela pojetím idea-makingu, na němž se poté staví kreativní koncepty. Copywriting jde totiž ruku v ruce s insighty, strategií, idea-makingem a tvorbou komunikačních konceptů. Copywriter v reklamní agentuře by tedy měl být velmi dobrý řemeslník, ale i pozorovatel a tak trochu detektiv. A pak přijde na řadu slovo. Iva seznámí účastníky s deseti věcmi, které potřebují pro dobrý řemeslný copywriting. Lektorky zahrnou účastníky příklady – zářnými i těmi odstrašujícími. Účastníci zjistí, jestli je v pohodě používat dvojsmysly, nebo je to projev zoufalství. Je v jednoduchosti krása? Stačí mít jako headline nápis „nakupte, zaplaťte“?

V následném praktickém workshopu budou Iva s Míšou hledat různé úhly pohledu na tzv. problém, nacházet netradiční řešení a spojení.

Iva Hadj Moussa, freelance
Iva prošla jako copywriterka agenturami Saatchi & Saatchi, DDB, Mark BBDO nebo McShakespeare, ve kterých vymýšlela a textovala kampaně například pro Pepsi, T-Mobile nebo McDonald's. Nyní pracuje na volné noze. Píše knihy a částečně se také věnuje práci psychoterapeutky.

Michaela Žemlová, Creative Lead
Michaela působila jako copywriter/idea maker v několika větších i menších agenturách. Namátkou DDB, Publicis, Fallon, DENTSU nebo Ogilvy. Její poslední štace byla v Leo Burnett jako creative lead. Podařilo se jí vyhrát Young Lions za print a několik dalších oborových cen. Mezi její klienty patřili Škoda Auto, McDonald’s, O2, IKEA nebo Lego. Občas dělá stand-upy a lze se s ní i Ivou Hadj Moussou setkat v bizarním sit-comu Šéfová.

Pro komplexní přehled a rozvoj práce kreativce je doporučeno přihlásit se na celou ADC Academy, která zahrnuje základní předměty řemesla kreativity: insight hunting, idea making, copywriting, art direction a content creation. Celý kurz, 5 workshopů, je k zakoupení za cenu 4 workshopů zde. Deadline přihlášky na celý kurz ADC Academy je 31. 10. 2023.

Pro koho je workshop určený:

  • Kurz je vhodný primárně pro kreativce juniory:
    • Pro ty, kteří se chtějí dál rozvíjet a hledají inspiraci,
    • nebo také pro nováčky, kteří chtějí pracovat v oboru a hledají svoji roli v kreativním oddělení.
  • Workshop je sekundárně určený pro markeťáky či accounty, kteří se zajímají o kreativní proces, nebo pro zkušenější kreativce, které zajímá know-how kolegů.

Praktické informace:

  • Deadline pro podání přihlášky je 21. 11. 2023.
  • Workshop trvá 2 hodiny (včetně pauzy).
  • Po ukončení kurzu účastníci získají prezentaci.
  • Kurz proběhne v českém jazyce.
  • Účastnící získají certifikát o absolvování kurzu.
  • V případě dotazů je možné napsat na e-mail: jana.pokorna@artdirectorsclub.cz
  • Místo: WPP Campus, Bubenská 1, 170 00 Praha 7 –⁠ Holešovice, Zasedací místnost Posluchárna, 1. patro. (Vstup z boku budovy, směrem od Vltavy u zastávky MHD Bubenská.)

Veškeré informace o pořádané akci pro vás připravila redakce webu GoOut.

nejčtenější články