How data and AI help to build customer loyalty and increase revenue

18. 6. 2024 09:00, Praha

Typ akce
Ve měste
web
https://www.britishchamber.cz
Místo
Britská obchodní komora v České republice
Václavské nám. 832/19, Praha
zobrazit na mapě

Maloobchodní prodejci a firmy zabývající se elektronickým obchodem mají obrovské možnosti, jak zvýšit svou výkonnost, pokud znovu vynaleznou způsob, jakým pracují. Součástí toho je přistupovat ke svým zákazníkům jako k jednotlivcům se specifickými potřebami. Jak toho dosáhnout? Tento zasvěcený seminář odhalí transformační přístup k budování skvělé zákaznické zkušenosti a loajality v maloobchodě a elektronickém obchodě prostřednictvím síly dat a umělé inteligence. Účastníci se dozvědí, jak lze využitím dat a umělé inteligence vytvořit cenné poznatky o zákaznících a pozvednout zákaznickou zkušenost a loajalitu na příkladu úspěšné společnosti Marks and Spencer – firmy, která ovládá umění využívat poznatky o zákaznících k přijímání informovaných rozhodnutí.

Veškeré informace o pořádané akci pro vás připravila redakce webu GoOut.

nejčtenější články