How data and AI help to build customer loyalty and increase revenue
18. 6. 2024 09:00, Praha
![](https://goout.net/i/128/1283805-383.jpg)
- Typ akce
- Ve měste
- web
- https://www.britishchamber.cz
- Místo
- Britská obchodní komora v České republice
Václavské nám. 832/19, Praha
zobrazit na mapě
Maloobchodní prodejci a firmy zabývající se elektronickým obchodem mají obrovské možnosti, jak zvýšit svou výkonnost, pokud znovu vynaleznou způsob, jakým pracují. Součástí toho je přistupovat ke svým zákazníkům jako k jednotlivcům se specifickými potřebami. Jak toho dosáhnout? Tento zasvěcený seminář odhalí transformační přístup k budování skvělé zákaznické zkušenosti a loajality v maloobchodě a elektronickém obchodě prostřednictvím síly dat a umělé inteligence. Účastníci se dozvědí, jak lze využitím dat a umělé inteligence vytvořit cenné poznatky o zákaznících a pozvednout zákaznickou zkušenost a loajalitu na příkladu úspěšné společnosti Marks and Spencer – firmy, která ovládá umění využívat poznatky o zákaznících k přijímání informovaných rozhodnutí.
Veškeré informace o pořádané akci pro vás připravila redakce webu GoOut.